.

.

czwartek, 6 maja 2010

Kurczakowa rewelacja wg Aleex





Jestem pewna, że ta sałatka zachwyci Was tak jak mnie. Kiedy znalazłam przepis dawno, dawno temu, postanowiłam ją przygotować ze względu na jej prostotę. Smak okazał się znakomity i dlatego na stałe sałatka ta gości w moim menu. Ta sałatka to prawdziwa rewelacja. Jak się nazywa, tak smakuje. Wspaniała latem i zimą. Teraz wygląda pięknie, bo jest już świeżutka, zielona kapusta pekińska. Gdy przygotowuję ją zimą, pekińska jest bladozielona, wówczas dodaję do niej szczypiorek, dla pięknego wyglądu. Spróbujcie.

Składniki:

• 1 duża pierś kurczaka
• 1 duża kapusta pekińska
• 1 czerwona papryka
• czosnek granulowany
• 1-2 ząbki czosnku (zależy od tego, jak bardzo go lubimy)
• 1 puszka kukurydzy
• przyprawa do kurczaka
• majonez (ja używam Kieleckiego)

Sposób przygotowania:


1. Piersi pokroić w kostkę i posypać przyprawą do kurczaka i granulowanym czosnkiem.
2. Następnie kostki piersi w przyprawach usmażyć na patelni na niewielkiej ilości oleju.
3. W tym czasie poszatkować kapustę pekińską.
4. Dodać do niej wyciśnięty czosnek, pokrojoną w kostkę paprykę i kukurydzę.
5. Do tego wszystkiego dodajemy ostudzonego kurczaka.
6. Na samym końcu dodajemy majonez. Wszystko dokładnie wymieszać i podawać!



Smacznego.

2 komentarze:

  1. Zrobiłam sałatkę na imprezą sylwestrową i niestety muszę powiedzieć,że jestem mocno rozczarowana jej smakiem. Dla mnie ta sałatka jest przeokropnie mdła, mimo że nie żałowałam przypraw. Lidia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... trochę mnie zaskoczyłaś, bo dla mnie sałatka jest raczej wyrazista w smaku dzięki przyprawom i charakterystycznemu smakowi majonezu Kieleckiego. Ale rozumiem, że każdy może mieć inny gust. Dziękuję za wypróbowanie przepisu i pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń