.

.

czwartek, 27 grudnia 2012

III konkurs urodzinowy bloga



Moi Drodzy.

Mija już trzeci wspólnie spędzony rok. Mam nadzieję, że dzięki wizytom w mojej kuchni był smaczny :) Starałam się przedstawiać Wam przepisy, które mnie samą zainteresowały, które przygotowywałam dla swojej rodziny. Wśród nich były dania błyskawiczne i inne, wymagające dużej uwagi i czasu. Każdy z Was mógł znaleźć tutaj coś dla siebie. Mam też nadzieję, że tak będzie również dalej. Aby uczcić ten wspólnie spędzony czas, zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie. A oto szczegóły:

Niedługo, bo już 03 stycznia 2013 roku, mój blog będzie świętował trzecie urodziny. Z tej okazji, podobnie jak rok i dwa lata temu, ogłaszam URODZINOWY KONKURS BLOGA. Aby wygrać jedną z trzech nagród- niespodzianek wystarczy:


1. Polub moją stronę na facebooku.
2. Zostań obserwatorem mojego bloga.
3. Przygotuj tort urodzinowy według ulubionego własnego przepisu.
4. Zrób zdjęcie tortu.
5. Wyślij zdjęcie i przepis na tort na mój adres mailowy (dostępny w profilu)
6. W tytule maila wpisz - III konkurs urodzinowy bloga.


Na Wasze maile czekam do 02. stycznia 2013 r. do północy. W dniu urodzin bloga – 03. stycznia 2013 r. ogłoszę zwycięzców. Uwaga: paczki z nagrodami wysyłam tylko na terenie Polski. Powodzenia !!!

Aleex.

10 komentarzy:

  1. A mogę chociaż zapytać czy prezenty będą Pani roboty??

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze nagrodami są dobre książki kulinarne + niespodzianki związane z tematyką bloga. Nie wiem, czy będą mojej roboty :) Jeśli zdążę, to tak. Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tym konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs urodzinowy na moim blogu to już tradycja :) Nie mogłoby go nie być. Zawsze startuje 27. grudnia :))) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  3. Gratuluję . Moja przyjaciółka ma urodziny 3 stycznia ; )
    Musi być karteczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulo, dziękuję :))) O jaką karteczkę pytasz? Pozdrawiam, Aleex :)))

      Usuń
  4. http://dusia-gotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń