.

.

sobota, 2 stycznia 2016

VI konkurs urodzinowy bloga



Zaczął się Nowy Rok 2016. Niesie ze sobą wiele niewiadomych, sporo wyzwań, wiele szczęśliwych chwil. To wszystko przed nami. A co zostaje z tyłu? 2015 był dla mnie dość trudnym czasem. Cieszę się, że już minął i tym bardziej optymistycznie patrzę w przyszłość. A ta, ponieważ jeszcze nieznana, zachęca i intryguje.
Za mną także kolejny rok w mojej kuchni. Jutro mój blog będzie świętował szóste urodziny. Jak co roku, ogłaszam więc z tej okazji konkurs urodzinowy bloga. Mam nadzieję, że tegoroczne zadanie zainteresuje Was.

Aby wygrać nagrodę- niespodziankę należy:

1. Polubić moją stronę na facebooku i zostać obserwatorem mojego bloga (jeśli nie masz konta na FB, napisz mi o tym, znajdziemy sensowne rozwiązanie).

2. Wysłać na mojego maila (agaste@gmail.com) przepis na Waszą ulubioną świąteczną potrawę – taką, która co roku musi pojawić się w Waszym domu na świątecznym stole, jest związana z tradycjami kultywowanymi w Waszej rodzinie wraz z krótkim opisem dania. Proszę też o przysłanie zdjęcia potrawy.

3. Do przepisu i zdjęcia potrawy proszę dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację.

4. W tytule maila wpisać - VI konkurs urodzinowy bloga.

Na Wasze maile czekam do 09. stycznia 2016 r. do północy. 10 stycznia 2016 r. ogłoszę zwycięzcę.

Uwaga: paczki z nagrodami wysyłam tylko na terenie Polski.

Powodzenia !!!

Aleex


Źródło zdjęcia: Internet

3 komentarze:

  1. Witaj Aleex

    u progu Nowego Roku witasz nas konkursem urodzinowym :-) Chętnie wezmę udział, mam jednak pytanie, czy zdjęcie potrawy jest obligatoryjne? Chętnie podałabym przepis na deser wg rodzinnej receptury, który przygotowuję na specjalne okazje i święta, jednak jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby go sfotografować.... :-(

    PS Zauważyłam, że w tym roku było jakoś mniej przepisów na Twoim blogu. Myślałam, że blogowanie Cię już nieco znużyło i nie sądziłam, że może to być spowodowane jakimiś osobistymi trudnościami. Mam nadzieję, że wszelkie przeciwności Losu są już za Tobą i życzę Ci samych dobrych, pogodnych i szczęśliwych dni w Nowym Roku, zdrówka, spełnienia marzeń i (a jakże!) wspaniałych inspiracji kulinarnych, którymi będziesz sie (mam nadzieję) z nami dzielić tu na blogu :-)
    Pozdrawiam
    h_anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H_anko - zdjęcie jest potrzebne, żebym mogła je w razie wygranej opublikować. Może znajdziesz jakieś w starych zbiorach? Bardzo bym chciała:)
      Co do blogowania - nie, nie znudziło mi się, wręcz przeciwnie. Tęsknię do niego, szczególnie wtedy, gdy brak mi czasu. Rok 2015 był jednym z najtrudniejszych w moim życiu. Dobrze, że już minął :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
    2. zdjęcia niestety nie mam na 100%, no cóż, trudno :-(
      miłego dnia
      h_anka

      Usuń