.

.

wtorek, 15 stycznia 2019

Rok 2019 u Aleex


Witajcie w Nowym Roku 2019. Przyzwyczailiście się już do zmiany daty? Jak Wam się zaczął 2019 rok? U mnie przełom roku był wyjątkowy. 29 grudnia urodziła się moja wnusia. Królewna przyszła na świat o 4.10. Całą noc czekałam na jej narodziny, a potem, z niecierpliwością, na nasze pierwsze spotkanie. Kiedy pierwszy raz spojrzałam w Jej oczęta, świat się zatrzymał, a potem wywrócił do góry nogami. Pokochałam Maleńką od pierwszej chwili, bezwarunkowo, najmocniej. Królewna jest śliczna, zdrowa, po prostu doskonała. Zawładnęła moim sercem na zawsze. Przez pierwsze dni Jej życia towarzyszyłam Jej rodzicom w układaniu świata na nowo. Patrzyłam, jak się zmienia z dnia na dzień i karmiłam wszystkich domowników, a szczególnie Gwiazdeczkę, aby szybko wróciła do pełni sił i mogła karmić Maleńką. Powoli wszystko się układa, mogę więc wracać do swoich obowiązków. Od czwartku zapraszam na nowe przepisy do mojej kuchni.

Aleex.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję Babciu. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. I oczywiście gratuluję Mamusi. Zdrowia życzę i tylko sukcesów rodzicielskich������

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla mamy i babci:) Bycie babcią to wspaniała rzecz:) Wszystiego dobrego dla wszystkich pań:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Najcudowniejsze zakończenie roku ��dla malutkiej zdrowia a dla młodych rodziców wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla całej rodziny, a wnuczce życzę szczęśliwego i pięknego życia. Pozdrawiam, Dorota ze Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla rodziców i dziadków, a maleńkiej szczęścia i zdrowia, miłości w życiu ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze na każdy dzień. Znam to szczęście. Trwa nieustająco 2 lata 2 miesiace i 1 dzień. Pozdrawiam. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze na każdy dzień. Znam to szczęście. Trwa nieustająco 2 lata 2 miesiace i 1 dzień. Pozdrawiam. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje dla rodziców i dziadków :) Niech maleńka rośnie zdrowo:*. A ja już nie mogę doczekać się na nowe przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję.Wszystkiego dobrego dla małej dziewczynki jej rodziców i dziadków

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i wszystkiego najlepszego dla Małej i całej rodziny.Moja wnusia urodziła się 20 grudnia.BS

    OdpowiedzUsuń
  12. Najserdeczniejsze gratulacje! Dużo zdrowia dla wnusi i córki!

    OdpowiedzUsuń
  13. La vie est belle!! Gratulacje!

    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna wiem coś o tym jestem mamą ;) to najpiekniejsze co nas mam babć spotyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję z całego serca! Pozdrawiam szczęśliwą Babcię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie 😁
    Serdecznie gratulujemy 😁
    Iza

    OdpowiedzUsuń