.

.

środa, 12 stycznia 2011

Surówka z kapusty pekińskiej wg Aleex (II)





A dzisiaj serwuję pyszną surówkę do obiadu. Jest to odmiana mojej tradycyjnej surówki z kapusty pekińskiej, która tak bardzo Wam smakowała. Teraz postanowiłam tę samą kapustę wzbogacić o nowe dodatki. Trochę poeksperymentowałam i oto jest . Świetnie smakuje jako dodatek do obiadu dla dukanowców i nie tylko. Polecam.

Składniki:

• mała kapusta pekińska
• marchewka
• por (biała i jasnozielona część)
• ogórek kiszony lub korniszon
• majonez
• sól, pieprz, odrobina soku z cytryny

Sposób przygotowania:

1. Kapustę opłukać pod zimną wodą, przekroić na pół i poszatkować.



2. Marchewkę zetrzeć na drobnych oczkach tarki.
3. Por dokładnie umyć, przekroić na pół, pokroić w półplasterki.
4. Ogórek pokroić drobną kostkę.



5. Wszystkie składniki wymieszać w misce. Doprawić, dodać majonez (dukanowcy – jedzą bez majonezu lub pokropioną olejem parafinowym)





Smacznego.

Faza II

14 komentarzy:

  1. ten porowy dodatek to fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię surówki z udziałem kapusty pekińskiej, bo są chrupiące i lubię surówki z udziałem pora, bo mają niezwykły aromat ;) I majonez jest tu obowiązkowy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. surówki z porem są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ludzie to ostatnie zdjęcie z pełnym obiadem...o matko jaka ja głodna się zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Ilonko do kuchni i gotuj, na pewno wyjdzie smakowicie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy przepis!
    Pozdrawiam,

    http://terazkuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszna, dziekuje za przepis

    OdpowiedzUsuń
  8. JEST PYSZNA MÓJ MĄŻ JEST WYBREDNY A TA SURÓWKA NAPRAWDĘ MU SMAKOWAŁA

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada apetycznie, sprobuje dzisiaj do rybki w panierce i puree. Powinno pasowac.

    OdpowiedzUsuń
  10. tanio i smacznie .to mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta surówka jest bardzo smaczna.Ugotowałam wczoraj obiad według Pani przepisów,wszystkim bardzo smakował,Cieszę sie,że tu trafiłam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń