.

.

czwartek, 5 stycznia 2017

VII konkurs urodzinowy bloga Aleex


Dwa dni temu, w spokoju i ciszy, świętowałam siódme urodziny mojego bloga. Pamiętam, jak 7 lat temu postanowiłam dzielić się z Wami swoimi kulinarnymi przepisami. Bardzo nieśmiało proponowałam Wam swoje dania, pokazywałam kulinarne fascynacje, zapraszałam do swojego świata. Prowadzenie bloga, rozmowy z Wami to wszystko sprawiło, że przez te lata rozwinęłam się, zyskałam pewność siebie, zdobyłam kulinarne doświadczenie.
Każdego roku blog zyskiwał nowych czytelników, niektórzy przychodzili i odchodzili, inni zostawali na dłużej, jeszcze inni zadomowili się w mojej kuchni na dobre. Cieszy mnie Wasza obecność, cenię sobie Wasze uwagi, niezwykłą radość sprawia mi, gdy korzystacie z moich przepisów i wzbogacacie w ten sposób swoją kuchnię.
Urodziny bloga to także początek 2017 roku. Przede mną wiele wyzwań, sporo nadziei, mnóstwo planów. Czy uda się je zrealizować? Będę do tego dążyć ze wszystkich sił. I Wam życzę, abyście zrealizowali swoje plany i marzenia.
Aby dobrze zacząć kolejny rok, zgodnie z tradycją, zapraszam do udziału w siódmym konkursie urodzinowym bloga.


Aby wygrać nagrodę- niespodziankę należy:

1. Wysłać na mojego maila (agaste@gmail.com) przepis na Waszą ulubioną potrawę wraz z jej zdjęciem. Dołączyć odpowiedź na pytanie: Jak kulinarnie świętujecie początek roku?

2. Do przepisu i zdjęcia potrawy proszę dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację i zgodę na przetwarzanie Waszych danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu.

3. W tytule maila wpisać - VII konkurs urodzinowy bloga.

Na Wasze maile czekam do 13 stycznia 2017 r. do północy.
14 stycznia 2017 r. ogłoszę zwycięzcę.

Uwaga: paczki z nagrodami wysyłam tylko na terenie Polski !!!

Powodzenia !!!

Źródło zdjęcia: Internet

14 komentarzy:

  1. Gratuję siedmiu lat świetnej pracy i życzę kolejnych siedmiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje,ja bardzo czesto zagladam na Pani bloga, szukajac pomyslow i nigdy sie nie zawiodlam .Pozdrawiam Marzena Haniszewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana Aleex za wspaniały blog który dla nas stworzyłas ,a jest naprawde w czym wybierać .Bo to prawdziwa skarbnica wszelakich przepisów które w jasny czytelny sposób Nam przekazujesz.Życzę Ci dalszej weny więcej czasu dla nas dla rodzinki i wszystkiego dobrego w tym Nowym 2017 roku :).Pozdrawiam Ilona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, bardzo dziękuję :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  4. Ja również dołączam się do życzeń urodzinowych i chcę podziękować za wszystkie przepisy, które na stałe weszły do domowego menu.
    Pozdrawiam, Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aneto :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
    2. Ja także gratuluję, regularnie odwiedzam, korzystam z przepisów, podziwiam styl i klasę Pani. Pozdrawiam baardzo serdecznie . Iwona

      Usuń
  5. Piękna rocznica :)
    Dołączam się do gratulacji!
    A odnośnie konkursu mam pytanie. Co obejmuje termin "potrawa"? Czy mogą to być również przepisy na słodkie "co nie co"? ;)
    Pozdrawiam serdecznie :) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto - mogą być przepisy na wszystkie potrawy: słone, słodkie i inne :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  6. I ominął mnie konkurs, ble. Tak to jest, jak się rzadko zagląda na blogi. No nic, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń