.

.

wtorek, 12 października 2010

Konkursowo





Wczoraj po powrocie z pracy włączyłam komputer i sprawdziłam pocztę. Wśród wielu maili miałam też jeden wyjątkowy – niezwykle miły. Okazało się, że w konkursie organizowanym przez Mikser Kulinarny i blog na1000sposobów.pl wygrałam 3 suszarki do grzybów! Jedna jest dla mnie, a dwie pozostałe otrzymają czytelnicy mojego bloga. Ponieważ szybko musiałam podać ich adresy, postanowiłam przeprowadzić losowanie wśród obserwatorów mojego bloga. Szczęście uśmiechnęło się do:

1. Martyny S.
2. Magdy P.

Proszę dziewczyny o szybkie przysłanie mi na maila swoich danych adresowych. Mam nadzieję, że prezent w postaci suszarki do grzybów umili Wam jesienne dni i ułatwi przygotowywanie zapasów na zimę. Dziękuję za korzystanie z moich przepisów i zachęcam wszystkich do dołączenia do grona obserwatorów.

Pozdrawiam i zapraszam na jutro na pyszną babkę z adwokatem.

Aleex.

8 komentarzy:

  1. O której jutro można wpaść na pyszną babkę z adwokatem??

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! ja niestety suszarki nie mam ale na szczęście sezon grzybowy już niedługo dobiega końca a na przyszły rok... kto wie? pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na babkę zapraszam około południa. Jest pyszna. Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, też się cieszę, bo również nie miałam suszarki do grzybów, a na pewno się przyda. Jeszcze raz gratuluję moim czytelniczkom, do których uśmiechnęło się szczęście. Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno można wpaść na babkę jutro około południa? Pytam, ponieważ Twój mąż twierdzi, że już całą zjadł :-(
    Pozdrawiam. B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... najwyżej upiekę drugą. Już taka jego natura, że najpierw się "chce rozwodzić", bo za dużo piekę, ale do wyjadania wszystkiego to jest pierwszy :)))) Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy do udziału w konkursie "jesienny talerz"

    http://www.facebook.com/medlinea?ref=ts#!/event.php?eid=161453663890484

    OdpowiedzUsuń