.

.

piątek, 5 lipca 2013

Błyskawiczne babeczki z jagodami wg Aleex



Czasami bywa tak, że na nic nie mam czasu. Pracy nie ubywa, mimo trwających wakacji. O urlopie mogę tylko pomarzyć. Obrazy z wakacji obejrzę, ale najpewniej w albumie. Wpadam do domu popołudniami i nie mam siły. A dziś przede mną jeszcze służbowe spotkanie, które pewnie potrwa kilka ładnych godzin. Po południu wraca Dario. Wstałam więc rano i upiekłam mu błyskawiczne babeczki z jagodami. Wprawdzie muffinki z jagodami, prezentowałam Wam już wcześniej, ale żeby je upiec, trzeba mieć w domu jagody, migdały, śmietanę i jogurt. Ja nie miałam. Sięgnęłam więc po gotowy produkt Gellwe – Babeczki z jagodami. Wypróbowałam go i mogę Wam z pełną odpowiedzialnością polecić. Wiem, wiem, słyszę te pełne oburzenia głosy ortodoksyjnych kucharzy, którzy zarzekają się, że oni nigdy w życiu…. Absolutnie…. Jak można…. A ja twierdzę, że od czasu do czasu można. Gotowe produkty są dziś naprawdę dobrej jakości i szczególnie przydadzą się tym, którzy nie mają talentu do pieczenia lub tym, którzy po prostu nie mają czasu. A babeczki pachną i smakują wspaniale.

Składniki:

• 100 ml ciepłej wody
• 2 łyżeczki domowego cukru waniliowego,
• 2 jajka
• 100 ml oleju
• 75 ml mleka 3,2%
• gotowa mieszanka do wypieków Babeczki z jagodami Gellwe

Sposób przygotowania:

1. W opakowaniu znajdują się: 1 paczka z mieszanką do wypieku, 1 paczka z suszonymi jagodami, 12 papilotek.



2. Do miseczki wlać ciepłą wodę i dodać 2 łyżeczki cukru. Zamieszać, do rozpuszczenia się cukru.



3. Wsypać do wody jagody. Zamieszać, zostawić na 2 minuty.



4. Odcedzić na sitku, owoce przelać zimną wodą, wyłożyć na papierowy ręcznik i osuszyć. Jagód nie ma zbyt wiele, ale w sezonie możemy dorzucić garść świeżych - jeśli mamy.



5. Przygotować formę na muffiny, rozłożyć do wgłębień papilotki.


6. Mieszankę do wypieku przesypać do misy. Dodać jajka, mleko i olej. Miksować na najwyższych obrotach przez około 2 minuty.






7. Do ciasta wsypać jagody, delikatnie przemieszać widelcem. Ciasto rozłożyć do foremek.




8. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 175 stopni C (dół + termoobieg, środkowy poziom) na 18-20 minut.


9. Wystudzić na kratce.



Smacznego.



Wpis zawiera lokowanie produktu.

4 komentarze:

  1. Babeczki z proszku na uznanym i szanowanym blogu kulinarnym?! Rozczarowałam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie - wystarczy tylko dokładnie przeczytać wpis wstępny i ewentualnie link, który podaję do babeczek pieczonych wcześniej,a wszystko będzie jasne. Po rozczarowaniu nie zostanie nawet ślad. Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  2. A wg mnie świetny pomysł dla zapracowanych. Uwielbiam gotować, ale są dni kiedy biorę sos ze słoika, bo po prostu nie ma możliwości, czasu itp. Zgodzę se również z tym, że produkty gotowe są coraz wyższej jakości. Trzeba dokładnie cztać składy i znajda się perełki ułatwiające życie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń