.

.

wtorek, 8 listopada 2011

Sałatka Ani wg Aleex





Gwiazdeczka przywiozła do domu (wraz z całą górą prania) nowy przepis na sałatkę. Dostała go od koleżanki i od razu wypróbowała wraz ze znajomymi. Ponieważ sałatka bardzo im wszystkim odpowiadała, od razu postanowiła przekonać także nas do nowego smaku. Kiedy już ustąpiłam po jej namowach i zrobiłam, a potem spróbowałam tej sałatki, musiałam też przyznać, że smak jest rzeczywiście nowy. Oryginalne połączenie składników daje ciekawy efekt. Dziewczynom (mnie i Gwiazdeczce) smak bardzo odpowiadał. Chłopcy (Dario i Młody) nie dali się przekonać. A Wy? Oceńcie sami.

Składniki:

• ½ kostki sera fety
• 2 garście winogronu
• ½ piersi kurczaka
• 4 jajka ugotowane na twardo
• natka pietruszki
• majonez
• sól, pieprz
• 1 drobiowa kostka rosołowa

Sposób przygotowania:

1. Pierś z kurczaka umyć, włożyć do garnka, dodać kostkę drobiową i ugotować do miękkości. Ostudzić, pokroić kostkę.







2. Winogrona pokroić ćwiartki, usunąć pestki.



3. Jajka pokroić w kosteczkę. Podobnie ser feta.



4. Pietruszkę posiekać.



5. Wszystkie składniki wymieszać, oprawić solą i pieprzem, dodać majonez.





Smacznego.

Jest jeszcze czas na przygotowanie piernika staropolskiego: http://kuchniaaleex.blogspot.com/2011/11/dojrzewajacy-piernik-staropolski-wg.html

4 komentarze:

  1. całkiem pyszne według mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam też smakowało. Chociaż to prawda, że smak jest oryginalny :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Proporcja jest na 1/2 pojedynczej piersi z kurczaka czy też na całą pojedynczą? Chyba zaryzykuję i zrobię, bo zaciekawiło mnie określenie "oryginalny smak".
    Pozdrawiam - Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na całą pojedynczą... Piszę "chyba", bo u mnie nie funkcjonuje takie określenie. Pierś ma 2 połówki, oddzielone kostką i chrząstką. Na zdjęciu w garnku jest połowa piersi. Tyle trzeba użyć. Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń