.

.

środa, 22 grudnia 2010

Świąteczne życzenia od Aleex





Moi Drodzy. Jak każdy z Was mam mnóstwo zajęć przed rozpoczynającymi się świętami Bożego Narodzenia. Od jutra znikam na cały dzień w mojej kuchni, aby wyczarowywać smakołyki dla całej rodziny. Jestem tym bardziej przejęta, ponieważ w tym roku pierwszy raz organizuję święta u siebie i chcę, by wszystkie detale były dopracowane. Dlatego już dziś przyjmijcie życzenia na nadchodzące dni:



To właśnie tego wieczoru,
gdy mróz lśni jak gwiazda na dworze,
przy stołach są miejsca dla obcych,
bo nikt być samotny nie może.
To właśnie tego wieczoru,
gdy wiatr zimny śniegiem dmucha,
w serca złamane i smutne
po cichu wstępuje otucha.
To właśnie tego wieczoru,
zło ze wstydu umiera,
widząc jak silna i piękna
jest miłość, gdy pięści rozwiera.
To właśnie tego wieczoru
od bardzo wielu wieków,
pod dachem tkliwej kolędy
Bóg rodzi się w człowieku.


Życzę Wam białych, radosnych, spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia upływających w rodzinnej atmosferze. Aby przy świątecznym stole nie zabrakło światła i ciepła oraz uśmiechów Waszych bliskich, a Nowy Rok 2011 niósł ze sobą szczęście i pomyślność. Aleex.

10 komentarzy:

  1. Tobie również wszystkiego najlepszego na te święta i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZY WIGILIJNYM STOLE
    Jan Kasprowicz

    Że, jako mówi nam wszystkim
    Dawne, odwieczne orędzie,
    Z pierwszą na niebie gwiazdą
    Bóg w naszym domu zasiędzie.
    Sercem Go przyjąć gorącym,
    Na sciezaj otworzyć wrota —
    Oto co czynie wam każe
    Miłość, największa cnota.

    Życzę dużo spokoju,
    radości zdrowia ...R.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Ci pozyczę Spokojnych świąt, zdrowych - tych bez przejedzenia, ale i ze słodkosciami na talerzach, wesołych śpiewów, śmiechów i miłych spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Aleex ja tez zycze Tobie i Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze, zdrowych, spokojnych świat i szczesliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexx, przyjmij ode mnie i mojej rodziny,życzenia spokojnych świat i spełnienia marzeń w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie, wszystkiego najlepszego na nadchodzące Święta, spokoju i odpoczynku wśród Bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie Wam wszystkim dziękuję za życzenia i za to, że jesteście :))) Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleex ty nie musisz czarować bo gotować i piec umiesz wyśmienicie.nie zdazylam zlozyc Ci zyczeń swiatecznych bo tez w tym roku organizowalam swieta w domu 1 raz ale mam nadzieje ze spedzilas je w rodzinnej i milej atmosferze.pozdr.Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, Ewelinko :))) Rzeczywiście, święta były udane i radosne. Mam nadzieję, że Twoje także. Aleex.

    OdpowiedzUsuń