.

.

środa, 11 maja 2011

Rozstrzygnięcie konkursu z kawą Tchibo Exclusive 100% Arabica





Moi Drodzy.

Przede wszystkim bardzo wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w konkursie zorganizowanym wspólnie z Tchibo. Przysłaliście naprawdę sporo różnych przepisów z dodatkiem kawy Tchibo Exclusive 100% Arabica. Wszystkie na pewno są przepyszne. Część z nich zainteresowała mnie na tyle, że autorów postanowiłam nagrodzić. Mam świadomość, że jest to ocena subiektywna, ale mam również nadzieję, że ją zaakceptujecie. Postaram się także, by nagrodzone przepisy pojawiły się na moim blogu wśród innych pyszności.

A teraz …(fanfary)… lista nagrodzonych autorów:

1. aness71 za Tort makowo - kawowy
2. zauberi za Ajerkoniakową bajaderkę
3. Renata za Likier kawowy
4. Anna za Bezowy torcik
5. Agnieszka za Tartę z kawowym kremem i czapką bezowo-migdałową
6. Joanna Szyndlarewicz za Piernik kawowy
7. Asza za Tort orzechowo - kawowy
8. Wiewióra za Muffinki kakaowe z suszonymi śliwkami i likierem

Gratuluję zwycięzcom!!!

Wszystkich nagrodzonych proszę o przysłanie danych do wysyłki (imię i nazwisko, adres), które przekażę firmie Tchibo. Wkrótce dotrą do Was nagrody. Mój mail znajduje się w moim profilu.

Pozdrawiam i zmykam spać – jutro muszę być wyspana - matury!!!

19 komentarzy:

  1. ojej, ależ się cieszę:)Będzie u mnie w domu jeszcze bardziej aromatycznie:) pozdrawiam i zaraz wysyłam adres do wysyłki....mam nadzieję, ze piernik kawowy zasmakuje Wam równie mocno jak nam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dane wysłane:) pozdrawiam raz jeszcze i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za nagrodzenie przepisu :) Bardzo się cieszę! Gratuluję pozostałym!

    Pozdrawuam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od rana takie miłe niespodzianki :) ciesze się bardzo, że wygrałam :) polecam bajaderkę do wypróbowania :)!! A dane już wysyłam i powodzenia na maturach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Huurrraaaa!!!!!!! dziękuję za wyróżnienie:) swoje dane przesłałam na maila. Pozdrowionka śle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim serdecznie gratuluję! Czekam jeszcze na dane Renaty i już wszystkie wysyłam do Tchibo. Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jak się cieszę ! Gratuluję wszystkim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za nagrodzenie przepisu :)
    Pozdrawiam, Renata

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny - wszystkie dane już mam. Wysyłam je do Tchibo. Dajcie znać, jak dotrą do Was nagrody. Pozdrawiam i gratuluję!!! Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nie udało mi się wygrać, ale to nic nie szkodzi, żyje się dalej. Wszystkim serdecznie gratuluję i życzę smacznego rozkoszowania się nową kawą Tchibo (czyt. Chibo) :) Arabica 100%. Każdy pomysł był fajny i mój kajmaczek schował rogi pośród takich delikatesów. Szkoda, że nic nie wyszło, ale ktoś musi przegrać, żeby ktoś wygrał. Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam najserdeczniej. Dziękuję za zorganizowanie konkursu i świetną zabawę (oraz współzawodnictwo) i oby więcej takich konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, właśnie dotarła do mnie paczuszka z nagrodą :) dziękuję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś dotarła do mnie nagroda. Filiżanki zgrabniutkie. Kawy jeszcze nie próbowałam. Dziękuję za wyróżnienie...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie też dotarła nagroda, ale jeden spodeczek jest potłuczony :( Fajnie, że przynajmniej do Was trafiły w całości ;)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko!
    Przykro mi bardzo, ale zupełnie nie mam na to wpływu. Szkoda, że tak się stało. Napiszę do Tchibo i zobaczymy, czy będzie jakaś reakcja. Dziękuję za wiadomość. Pozdrawiam serdecznie, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też napisałam do Tchibo. Mówi się trudno, ale filiżanki są naprawdę świetne! :D Szkoda tylko, że organizator ich odpowiednio nie zabezpieczył, bo były jedynie w kartoniku i torbie, a wiadomo jak jest z kurierami ;)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko, dostałam właśnie informację od Tchibo - filiżanki zostaną wysłane do Ciebie jeszcze raz. Mam nadzieję, że tym razem komplet dotrze w całości. Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!

    Tak, filiżanki tym razem dotarły w całości, z czego się bardzo cieszę :) Dziękuję za interwencję! :) Pozdrawiam i życzę kolejnych pysznych przepisów, na widok których cieknie mi ślinka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę. Życzę wielu smakowitych chwil z kawą :))) Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń