.

.

niedziela, 3 stycznia 2010

Powitanie



Zaczął się Nowy Rok 2010. To dobry czas, aby stawić czoła nowym wyzwaniom. Jednym z nich jest dla mnie pisanie bloga. Postanowiłam zaprosić Was do siebie, do mojej kuchni. Pragnę zabrać Was w magiczny świat przysmaków: pysznych dań, kuszących woni i wyśmienitych słodkości. Mam nadzieję, że nie będziecie się nudzić. Chcę, żeby nasza kulinarna wyprawa była inspiracją i świetną przygodą. A więc zaczynamy....

Na początek przyjmijcie ode mnie noworoczne życzenia:

Życzę Wam, aby ten rok był jednym z najlepszych.
Żeby było ciepło, nie zimno...
Żeby ktoś nie zgasił światła...
Żeby dotknąć niedotkniętych chwil...
Żeby widzieć przeszłość i przyszłość...
I żeby droga do celu była zawsze prosta i dobrze oświetlona...

Szczęśliwego, stojącego już na progu, Nowego Roku.

4 komentarze:

  1. Wital Aleex ,milo bylo tu zgladnac .Korzystam z Twoich przepisow na WZ.Tutaj tez bede zagladac.Mam nadzieje ,ze tu tez beda ciekawe przepisy.Zycze powodzenia w prowadzeniu bloga.Mary50

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa. Moja kuchnia stoi dla Was otworem. Zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. :)ja mam chyba wszystkie Twoje przepisy w "ulubionych" :) nigdy sie nie zawiodłam :) mamy chyba podobne "kubki smakowe". Super pomysł z blogiem - może i kiedyś książka kucharska wg Aleex :)..pozdrawiam -goosia- czyli Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ago - moja imienniczko - serdecznie dziękuję za miłe słowa. Zapraszam do swojej kuchni. Obiecuję, że nie zabraknie w niej smakołyków. Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń